miercuri, 15 iunie 2011

15 Iunie

♪♪♪♫Va intrebati de ce este asa speciala aceasta zi pentru mine???,ei bine ,deoarece. este ziua mea de nastere....
         Atunci..☻☻♥♥♥La multi (b)ani mie!!!!!!!♥♥♥☻☻
   Si daca tot n-am scris prea multe pe blog de ziua mea...a scris o alta mare blogger-itza~jurnalista din tara(LuLu)O femeie pe care o admir si as vrea candva sa am si eu un echivalent al rating-ul dumneaei la blogg-erit!☻☻☻♥♥ ••◘◘♣
       Si citez:'' 

Alexandra Maxim

Eheee, zarva mare in familia Danielei Maxim- PSD-ista noastra….. pregatiri ptr sarbatoare, ca deh, este ziua fiicei ei!   Ca orice mama buna, are emotii, amintiri despre pruncuta ei frumoasa de cad a venit pe lume…… Dar, sa trec la urari! 
LA MULTI ANI ALEXANDRA, mult noroc in viata, sanatate si bani muuuuulti- tine minte acest lucru!  Candva vei intelege ce a vrut Lulu sa-ti spuna!   Domnisoara,  sa te bucuri de norocul pe care-l ai, de parintii tai siiiii, sa ai o petrecere pe cinste!   :) ''
        Plus de asta inca un articol vizionat si comentat  in regatul lui lumiss,sianume despre prestatia mea la concursul interjudetean ''Confluente trotusene''
      

Primul eveniment major pentru fiica Danielei Maxim-PSD-ista!


Alexandra Maxim

Pai cum sa nu aiba emotii O MAMA, stiind ce printesa are si ce rol important i s-a dat la acest spectacol! Alexandra Maxim, este la primul ei eveniment major si din cate mi s-a spus, s-a descurcat onorabil…Pai da, de ce sa ne miram?!
E fiica Danielei noastre… daca nici ea nu este o invingatoare, atunci cine?! :) Aschia n-a sarit departe….. Felicitari frumoasa domnisoara, ai facut-o pe mami fericita!
Am o sensibilitate aparte cand e vorba despre MAMA, TATA…si despre puiutii lor….Dani imi spunea candva, ca EI, o fac sa uite de toate relele cotidiene…cand le aude granguritul prin casa ii priveste gales, zambeste cu drag,….si isi aduce aminte ca trebuie sa lupte pe mai departe…ptr ca viata este asa cum stiti cu totii; o mare parsiva, iar ei, i s-a aratat asta din plin! Daniela, ai ptr ce zambi! Pentru comorile tale: Alexandra si Stefanut! Ma incearca un sentiment induiosator din cauza Danielei :) ….mergeam aiurea pe strazi cu puiul zbenguind ca un iedut pe langa noi….eu, aveam obiceiul sa repet ca o moara stricata:”uita-te cat e de frumos puiutul” ….ii priveam bland cu ochii plini numai de ei, acelasi mers, aceeasi atitudine, acelasi tinut de umeri- putin adusi in fata- gata de atac :) mi se umplea inima, ma hranea imaginea perfecta…..lumea, ne privea, oriunde intram sau pe unde treceam…eram admirati, eram frumosi, suntem frumosi…..cine nu a trait si traieste astfel de sentimente, pierde enorm in viata…..cand vezi chipurile LOR multumite, harjonindu-se, razand, glumind, nu-ti mai trebuie nimic, tine si de foame si de sete! Numai ca, vai si de cei care nu apreciaza ce Voia Domnului a infaptuit! Si de NEIERTAT sa fie cel care ar putea distruge ce Bunul D-zeu a dat sa fie! Cat e de frumos sa fii parinte, sa ai grija pruncului, grija LOR! Nu este o grija de tip povara, nu,nu- este grija ce te implineste!


      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici e locul unde puteti sa va exprimati parerea despre articolele acestui blog.