sâmbătă, 27 august 2011

Niciodata sa nu spui Niciodata!

Niciodata nu spune niciodata,
O sa dau tot ce am,
Este destinul meu.
Nu voi spune niciodată niciodata! (Ma voi lupta)
Eu voi lupta pentru totdeauna! (O voi face cum trebuie)
Ori de câte ori voi cadea la pamant
Eu nu voi ramane jos
Ma voi ridica
Şi niciodată nu spun niciodata
Nu am crezut niciodata că as putea simţi această putere.
Nu m-am gândit niciodata că aş putea simţi aceasta libertate.
Sunt suficient de puternica sa urc cel mai înalt turn.
Si sunt suficient de rapida sa traversez marea.
Acesta este destinul meu.
Pe mine ma încearca un fior
Deci, acum am lumea în mâna mea,
M-am născut din două stele
                Deci, luna e taramul meu.
                Şi niciodată nu spun nicïodată!!!
             

2 comentarii:

  1. o să-ţi dau o sugestie piticule: " Niciodată nu spune încăodată"! Ori de câte ori vei fi lovită să nu pui capul în pământ şi să spui lasă că trece...Nu! Never said onece again! În rest e bine!!! Văd că deja eşti jurnalist, cam micuţ dar merge! Noroc îţi doresc, că sănătate aveau şi cei de pe Titanic!

    RăspundețiȘtergere
  2. wey nea Ghita,cum de ai ajuns matele aici'sha de pe blogurile politicienilor la ciurucul meu de blogulet?a-ti venit aici'sha de pe blogul Antideontologul pe care mama mea il urmareste,de le lumiss22,si alte aletele..ma bucur ca cineva mai stie de acest mic loc din marea blogospera.!Multumesc de sfat!

    RăspundețiȘtergere

Aici e locul unde puteti sa va exprimati parerea despre articolele acestui blog.