marți, 23 august 2011

8 Metode de copiat

 Ca tot incepe un an nou scolar am pt voi 8 metode de copiat la teste,teze ,examene si ce mai aveti voi....    1. Cu caietul pe banca sau sub banca,chiar si sub fusta daca porti uniforma ( asta daca ai sange rece )
      2.Scri pe banca si pui foaia de test deasupra
      3.Daca stai la perete poti sa scri lectia pe perete.
      4.Daca stai langa calorifer poti baga cartea sau caietu' intre calorifer si perete,sau daca esti bun de curatzat poti scrie pe el
      5.Prietenul nostru telefonul mobil nu ne dezamageste niciodata si nu ne lasa la greu .Poti scrie lectile pe telefon si le poti salva la mesaje,poate chiar daca e performant ca al meu descarci de pe net ''copy lecon''
       6.Pixul cu cerneala invizibila,am vazut dar nu am experimentat....dar am comandat cu doar 8 lei recent de pe acest site specializat in produse U.V http://www.articoleuv.ro/index.php?/Shop/View-all-products-in-shop.html ,va recomand sa va cumparati si niste rezerve la 1 leu...deci spor la scris copiute
      7. Te asezi strategic langa un /o coleg/a si te inspiri de la ea/el ,dar nu langa mine:)) ca impartim nota:P  


    Si a opta metoda e cea mai cinstita si chiar practicata de mn si colectivul meu,va prefaceti impreuna cu toata clasa ca nu stiti ce sa scrieti in lucrare si el va fii indulgent in prima etapa si va va lasa cu cartea,voi ve-ti baga caietul deschis sub carte----iar mai apoi in ultimele 10 minute va spune :''hai,deschideti caietele'',Si uite asa dragi mei veti lua o nota de trecere ori daca a-ti mai invatzat ceva acasa si prin clasa e posibil sa fi-ti socati cu nota 9-10....BAFTA!!!!:)):))

2 comentarii:

Aici e locul unde puteti sa va exprimati parerea despre articolele acestui blog.